28 March 2024

آمار جهانی ابتلا به کرونا دوشنبه 29 دی 99

۰
(۰)

آخرین آمار رسمی جهانی ابتلا به کرونا در روز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹. ابتلای بیش از ۹۵ میلیون و ۲۱۱ هزار نفر در جهان به بیماری کووید ۱۹

به گزارش رسانه سه، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کرونا در جهان تاکنون ۹۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۸۶۱ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲ میلیون و ۳۵ هزار و ۷۲۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۶۷ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۷۹۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان در رده های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

پایگاه اطلاع رسانی داده های آمار جهانی کرونا worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۲۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۷۸۱ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۴۰۵ هزار و ۸۶۱ نفر گزارش کرده است.

جدول آخرین آمار جهانی ابتلا به کرونا ۲۹ دی ماه ۱۳۹۹

جدول آخرین آمار جهانی ابتلا به کرونا 29 دی ماه 1399

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

ایران با مجموع مبتلایان ۱ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۱۱ نفر و مجموع قربانیان ۵۶ هزار و ۸۰۳ نفر پانزدهمین کشور آلوده به ویروس کرونا هست.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها