19 April 2024

آمار کرونا در ایران 13 بهمن 99

۰
(۰)

آخرین آمار رسمی ابتلا به ویروس کرونا در ایران روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۹ را مشاهده می کنید. فوت ۷۹ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته

به گزارش رسانه سه، امروز دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار کرونا در ایران روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

از دیروز تا امروز (دوشنبه ۱۳ بهمن ) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص، ۶ هزار و ۵۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۳۸ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۱۶ هزار ۳۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۸۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۹ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آخرین وضعیت استان های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان‌های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

بیشتر بخوانید: آمار جهانی کرونا ۱۳ بهمن ۹۹

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها