29 March 2024

آمار جهانی کرونا 4 اسفند 99

۰
(۰)

در این بخش از خبر آخرین آمار رسمی جهانی ابتلا به ویروس کرونا در روز دوشنبه ۴ اسفند ماه ۹۹ را مشاهده می کنید. ابتلای بیش از ۱۱۱ میلیون به بیماری کووید ۱۹

به گزارش رسانه سه، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کرونا در جهان تاکنون ۱۱۱ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۷۵۰ نفر به این ویروس مبتلا شده اند. از این تعداد ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۸۷۳ نفر جان خود را از دست داده اند. تعداد ۸۷ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۳۰۸ نفر نیز بهبود یافته اند.(چهارم اسفند ۱۳۹۹)

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا, ایتالیا، ترکیه و آلمان به ترتیب در رده های اول تا دهم کشورهای آلوده به ویروس کرونا هستند.

پایگاه اطلاع رسانی داده های آمار جهانی کرونا worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۲۸ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۹۴۶ مورد گزارش کرده است. همچنین مجموع قربانیان را ۵۱۰ هزار و ۱۵ نفر گزارش کرده است.

جدول آخرین آمار جهانی ابتلا به کرونا ۴ اسفند ماه ۹۹

جدول آخرین آمار جهانی ابتلا به کرونا 4 اسفند ماه 99

شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases» قرار دارد. تعداد کل جان باختگان در ستون «Total Deaths» قرار دارد. آمار کل بهبود یافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته است.

ایران با مجموع مبتلایان ۱ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۱۲ نفر و مجموع قربانیان ۵۹ هزار و ۴۸۳ نفر; پانزدهمین کشور آلوده به ویروس کرونا قرار دارد.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها