29 March 2024

آمار جهانی کرونا 14 اسفند 99

۰
(۰)

در این بخش از خبر آخرین آمار رسمی جهانی ابتلا به ویروس کرونا در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه ۹۹ را مشاهده می کنید. ابتلای بیش از ۱۱۵ میلیون به بیماری کووید ۱۹.

به گزارش رسانه سه، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کرونا در جهان تاکنون ۱۱۵ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۴۲۰ نفر به کرونا ویروس مبتلا شده اند. از این تعداد ۲ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۵۰۱ نفر جان خود را از دست داده اند. تعداد ۹۰ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۲۷۶ نفر نیز بهبود یافته اند(چهاردهم اسفند ۱۳۹۹).

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا, ایتالیا، ترکیه و آلمان به ترتیب در رده های اول تا دهم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در جهان هستند. همچنین ایران در رده پانزدهمین کشور آلوده به کرونا ویروس در جهان قرار دارد(۱۴ اسفند ماه ۹۹).

پایگاه اطلاع رسانی داده های آمار کرونا در جهان worldometers، مجموع آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۲۹ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۳۱ مورد گزارش کرده است. همچنین مجموع امار قربانیان کرونایی امریکا را ۵۳۰ هزار و ۵۲۲ نفر گزارش کرده است(چهارده اسفند ۱۳۹۹).

جدول آمار امروز کرونا در جهان ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

جدول آمار امروز کرونا در جهان 14 اسفند 1399

آمار جهانی کرونا ۱۴ اسفند / شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در ستون «Total Cases» قرار دارد. تعداد کل جان باختگان کرونا ویروس در ستون «Total Deaths» قرار دارد. آمار کل بهبود یافتگان بیماری کووید ۱۹ در ستون «Total Recovered» قرار گرفته است.

ایران با مجموع آمار مبتلایان ۱ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۹۹ نفر و مجموع قربانیان ۶۰ هزار و ۳۵۶ نفر به بیماری کرونا; در رده ۱۵ کشور آلوده به ویروس کرونا در جهان قرار گرفت(۱۳۹۹/۱۲/۱۴).


جدول آمار دیروز کرونا در جهان ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

جدول آمار امروز کرونا در جهان 13 اسفند 1399
آمار جهانی کرونا دیروز ۱۳ اسفند / شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در ستون «Total Cases» قرار دارد. تعداد کل جان باختگان کرونا ویروس در ستون «Total Deaths» قرار دارد. آمار کل بهبود یافتگان بیماری کووید ۱۹ در ستون «Total Recovered» قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید: آمار امروز کرونا در ایران

پایان مطلب / آمار جهانی کرونا ۱۴ اسفند ۹۹

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها