29 March 2024

آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما درگذشت

۰
(۰)

لحظاتی پیش پیکر آزاده نامداری در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

به گزارش رسانه سه، لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

بر اساس این گزارش تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفت: تکنسین‌های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند و اعلام کردند در ساعت ۱۸:۳۸ مادر این مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفته است.

مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه‌اش در غرب تهران مراجعه کرده است.

مادر خانم نامداری پس از باز کردن در خانه با جسد ایشان مواجه می‌شود و بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

آزاده نامداری متولد شهر سنقر در سال ۱۳۶۳ بود که با شبکه تلویزیونی استانی کرمانشاه، پا به عرصه اجرا گذاشت. او سپس به تهران آمد و با برنامه‌های «خط مستقیم»، «سیمای خانواده»، «غیرمنتظره»، «جمع ما»، «شب‌نشینی»، «رادیو هفت»، «صبحی دیگر»، «خانمی که شما باشی» که از شبکه‌های یک، دو، جام جم، آموزش و … روی آنتن رفتند، همکاری کرد.

همکاری این مجری، از سال ۹۲ با تلویزیون به پایان رسید و پس از آن، او به اجرای برنامه‌های اینترنتی روی آورد. انتشار مجموعه داستان کوتاهی با نام «خانمی که شما باشی»، از دیگر فعالیت‌های فرهنگی آزاده نامداری است.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها