18 April 2024

آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران چهارشنبه 8 مرداد 99

۰
(۰)

آخرین آمار رسمی ابتلا به کرونا در ایران چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹. شناسایی دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور.

به گزارش رسانه سه، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت کرونا در ایران روز چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت:

از دیروز تا امروز ۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۶۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۴۰۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند

استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها