28 March 2024

اولویت های بازرسی از بازار کالاهای اساسی

۰
(۰)

معاون سازمان حمایت با تشریح جزئیات اولویت های بازرسی از بازار کالاهای اساسی در هفته آینده گفت:شکر، دام زنده و گوشت، جوجه یک روزه، انواع لاستیک در صدر بازرسی سازمانهای صمت استانها قرار دارد.

سید جواد احمدی با تشریح جزئیات اولویت های بازرسی از بازار کالاهای اساسی در هفته آینده گفت: بر اساس تصمیم‌گیری‌های صورت‌گرفته توسط ستاد کارگروه تنظیم بازار، اولویت‌های بازرسی برای بازرسان در هفته آینده تعیین شده که بر مبنای آن، شکر، دام زنده و گوشت با توجه به شرایط بازار و افزایش تقاضا در اولویت قرار گرفته‌اند.

بر این اساس، کالاهای شکر، دام زنده و گوشت، جوجه یک روزه، لاستیک (کامیون، اتوبوس، پژو، پراید) در صدر بازرسی‌های بازرسان قرار دارد و این امر سبب شده تا به جهت افزایش تقاضا، اولویت‌های بازرسی در ارتباط با این کالاها، تعیین شود.

حضور بازرسان در بازار طی هفته‌های گذشته، آرامشی را در بازار حاکم و روند کالارسانی به بازار را نسبت به گذشته، تسهیل کرده است.

اولویت های بازرسی از بازار کالاهای اساسی

اولویت های بازرسی از بازار کالاهای اساسی

این مقام مسئول با بیان اینکه این اقدامات نظارتی با هدف جلوگیری از اقدامات برخی افراد سودجو برای اخلال در شبکه توزیع و انتفاع سود بیشتر اجرا می‌شود، بیان داشت: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در اجرای وظایف و مسئولیت‌های قانونی نظارت، بازرسی و برخورد با تخلفات واحدهای توزیعی، تولیدی، خدماتی و… و. از فروردین ماه تا پایان آذرماه سال جاری با بازرسی‌های مرتبط، گسترده و هدفمند و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های مرتبط، تعداد ۱۵ هزار و ۱۴۶ واحد تولیدی و عرضه‌کننده روغن موتور و لاستیک خودرو را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه تعداد ۲۹۳۳ واحد متخلف، شناسایی و به همراه پرونده‌های تخلف به ارزش ۶۵.۴۲۴.۸۶۴.۵۳۸ ریال برای صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی در سراسر کشور ارسال شده است.

احمدی افزود: طی همین مدت، ۲۳۰ هزار و ۳۸۱ هزار بازرسی از سطح واحدهای عمده و خرده فروشی میوه و تره بار در سطح کشور توسط بازرسین سازمان‌ها و مجامع امور صنفی انجام شده که از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله ۱۴ هزار و ۵۴۴ هزار فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای میوه و تره بار تنظیم و به منظور رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

گفتنی است: طی همین مدت، به منظور کنترل و تنظیم بازار قند و شکر جمعاً تعداد ۱۱۲ هزار و ۳۸۰ مورد بازرسی در سطح کشور انجام شده که حاصل آن تشکیل ۵ هزار و ۸۰۳ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۶۶ میلیارد و ۳۹۴ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۵ ریال است.

رسانه سه
دانلود آهنگ جدید

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها