29 March 2024

آمار جهانی کرونا 15 بهمن 99

۰
(۰)

آخرین آمار رسمی جهانی ابتلا به ویروس کرونا در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۹ را مشاهده می کنید. ابتلای بیش از ۱۰۴ میلیون و ۲۱۵ هزار نفر در جهان به بیماری کووید ۱۹

به گزارش رسانه سه، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کرونا در جهان تاکنون ۱۰۴ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۸۲ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۲ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۵۰ نفر جان خود را از دست داده اند و ۷۶ میلیون و ۴۰ هزار و ۱۱۷ نفر نیز بهبود یافته اند.

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا, ایتالیا، ترکیه و آلمان به ترتیب در رده های اول تا دهم کشورهای آلوده به ویروس کرونا هستند.

پایگاه اطلاع رسانی داده های آمار جهانی کرونا worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۲۶ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۵۱۳ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۴۵۶ هزار و ۲۸۳ نفر گزارش کرده است.

جدول آخرین آمار جهانی ابتلا به کرونا ۱۵ بهمن ماه ۹۹

جدول آخرین آمار جهانی ابتلا به کرونا 15 بهمن ماه 99

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

ایران با مجموع مبتلایان ۱ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ نفر و مجموع قربانیان ۵۸ هزار و ۱۱۰ نفر شانزدهمین کشور آلوده به ویروس کرونا قرار دارد.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها