19 March 2024

آمار جهانی کرونا 3 مرداد 1400

۰
(۰)

شآخرین آمار رسمی ابتلا به ویروس کرونا (تعداد جانباختگان و مبتلایان) در جهان روز یکشنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ را مشاهده می کنید. ابتلای بیش از ۱۹۴ میلیون به بیماری کووید ۱۹.

به گزارش رسانه سه، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع ویروس کرونا در جهان تاکنون ۱۹۴ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۱۳۰ به کرونا ویروس مبتلا شده اند. از این تعداد ۴ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۴۶۶ نفر جان خود را از دست داده اند. تعداد ۱۷۶ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۲۸ نفر نیز بهبود یافته اند.(یکشنبه سوم مرداد هزار و چهارصد)

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه, آرژانتین، کلمبیا و ایتالیا به ترتیب در رده های اول تا دهم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در جهان هستند. همچنین ایران در رده سیزدهمین کشور آلوده به کرونا ویروس در جهان قرار دارد.

پایگاه اطلاع رسانی داده های آمار کرونا در جهان worldometers، مجموع آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۳۵ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۶۷۱ مورد گزارش کرده است. همچنین مجموع امار قربانیان کرونایی امریکا را ۶۲۶ هزار و ۷۱۳ نفر گزارش کرده است.(یکشنبه سه مرداد هزارو چهارصد)

جدول آمار امروز کرونا در جهان ۳ مرداد ۱۴۰۰

جدول آمار امروز کرونا در جهان 3 مرداد 1400

شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در ستون «Total Cases» قرار دارد. تعداد کل جان باختگان کرونا ویروس در ستون «Total Deaths» قرار دارد. آمار کل بهبود یافتگان بیماری کووید ۱۹ در ستون «Total Recovered» قرار گرفته است.

ایران با مجموع آمار مبتلایان ۳ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۲۸۶ نفر و مجموع قربانیان ۸۸ هزار و ۵۳۲ نفر به بیماری کرونا; در رده ۱۳ کشور آلوده به ویروس کرونا در جهان قرار گرفت.(۱۴۰۰/۰۵/۰۳)


بیشتر بخوانید: آمار کرونا در ایران

پایان مطلب / آمار جهانی کرونا ۳ مرداد ۱۴۰۰

به این پست چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود آهنگ جدید

مطالب مرتبط

آخرین ارسالی ها